Пошуковий запит: (<.>A=Керницький І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 23
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Дівеєв Б. М. Розрахунок та оптимізація одновісного причепа з підвіскою змінної жорсткості [Електронний ресурс] / Б. М. Дівеєв, П. В. Попович, І. С. Керницький // Наукові нотатки. - 2012. - Вип. 37. - С. 86-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nn_2012_37_19
|
2. |
Когут В. М. Критерії оцінювання аварійних ударних навантажень тіла людини під час ДТП [Електронний ресурс] / В. М. Когут, О. М. Григоришин, О. З. Горбай, І. С. Керницький, Р. В. Сава // Вісник Донецької академії автомобільного транспорту. - 2013. - № 2. - С. 29-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vdiat_2013_2_6 Проаналізовано критерії оцінки ударних навантажень тіла людини під час ДТП. Розглянуто результати аналізу пошкоджень тіла людини залежно від напряму удару. Запропоновано заходи підвищення пасивної безпеки пасажирів під час ДТП та зниження рівння перевантажень, що діють на тіло людини.
|
3. |
Горбай О. З. Cтатичні випробування пасажирських сидінь великогабаритних транспортних засобів [Електронний ресурс] / О. З. Горбай, В. М. Когут, І. С. Керницький // Проектування, виробництво та експлуатація автотранспортних засобів і поїздів. - 2014. - № 22. - С. 19-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pveazp_2014_22_5
|
4. |
Дівеєв Б. М. Визначення значення механічних характеристик матеріалу вібропоглинаючого покриття [Електронний ресурс] / Б. М. Дівеєв, І. С. Керницький, І. С. Когут, Р. В. Сава, В. М. Когут // Проектування, виробництво та експлуатація автотранспортних засобів і поїздів. - 2014. - № 22. - С. 53-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pveazp_2014_22_8
|
5. |
Когут В. М. Перевірка міцності пасажирських сидінь при офіційному затвердженні великогабаритних пасажирських автобусів [Електронний ресурс] / В. М. Когут, О. З. Горбай, І. С. Керницький // Вісник СевНТУ. Сер. : Машиноприладобудування та транспорт. - 2013. - Вип. 142. - С. 218-223. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsntum_2013_142_59
|
6. |
Керницький І. С. Гарантування економічної безпеки корпорацій у Сполучених штатах Америки [Електронний ресурс] / І. С. Керницький, М. І. Копитко // Наукові записки Львівського університету бізнесу та права. - 2011. - Вип. 6. - С. 196-199. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzlubp_2011_6_46
|
7. |
Керницький І. С. Економіко-кримінологічна характеристика корупції [Електронний ресурс] / І. С. Керницький, М. І. Копитко, Н. О. Розлуцький // Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. серія економічна. - 2011. - Вип. 2. - С. 144-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvldu_e_2011_2_18
|
8. |
Керницький І. С. Експериментальне визначення параметрів розрахункової моделі насоса з динамічним гасником коливань [Електронний ресурс] / І. С. Керницький, Р. В. Сава, Б. М. Дівеєв // Вісник [Національного транспортного університету]. - 2014. - № 30(1). - С. 152-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vntu_2014_30(1)__21
|
9. |
Горбай О. З. Когут В. М. Динамічний розрахунок каркасів пасажирських автобусних сидінь в умовах імітації натурного експерименту [Електронний ресурс] / О. З. Когут В. М. Горбай, І. С. Керницький // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Динаміка, міцність та проектування машин і приладів. - 2015. - № 820. - С. 21-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPDM_2015_820_5 Виконано динамічний розрахунок моделі каркаса пасажирського сидіння великогабаритного транспортного засобу за умов імітації натурного експерименту. Комп'ютерним 3-D моделюванням встановлено відповідність двомісних автобусних сидінь до вимог єдиних технічних приписів щодо офіційної сертифікації сидінь великогабаритних пасажирських дорожніх транспортних засобів та офіційної сертифікації цих дорожніх транспортних засобів щодо міцності сидінь та їх кріплень згідно з міжнародними правилами ЄЕК ООН R 80.
|
10. |
Горбай О. З. Моделювання пасивної безпеки системи "пасажир-сидіння” великогабаритних колісних транспортних засобів [Електронний ресурс] / О. З. Горбай, І. С. Керницький // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Динаміка, міцність та проектування машин і приладів. - 2016. - № 838. - С. 160-167. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPDM_2016_838_25 Одержано результати комп'ютерного моделювання напружено-деформованого стану моделі пасажирського двомісного автобусного сидіння під час прикладення різного типу навантажень. На підставі одержаних деформаційних переміщень і максимальних пришвидшень виявлено їх істотну залежність від закону зміни навантаження у часі. Розглянуто варіант їх врахування під час проведення випробувань пасажирських сидінь згідно з Правилами ЄЕК ООН R 80 щодо забезпечення вимог пасивної безпеки.
|
11. |
Дівеєв Б. М. Вібро- та шумозахисні пристрої з ДГК для колісних машин [Електронний ресурс] / Б. М. Дівеєв, О. З. Горбай, І. С. Керницький, І. В. Коник, Я. М. Пелех // Наукові нотатки. - 2016. - Вип. 55. - С. 122-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nn_2016_55_26
|
12. |
Горбай О. З. Просторові секційні модулі колісних транспортних засобів [Електронний ресурс] / О. З. Горбай, Р. В. Зінько, І. С. Керницький // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Динаміка, міцність та проектування машин і приладів. - 2017. - № 866. - С. 18-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPDM_2017_866_5 Для розрахунку рамних і несучих каркасів ТЗ використано модуль-елементне 3D-моделювання, що в перспективі надасть змогу довстановнити додаткові агрегати спеціалізованого призначення на повну конструкцію надбудови. Розбиття на модулі залежить від сукупності підконструкцій на рівнях. Рівноваги складових досягають побудовою ієрархії підструктур. Під час дискретизації моделі використано поділ каркаса кузова вертикально поперечними площинами на окремі просторові об'єми призматичного і рамного типу.
|
13. |
Горбай О. З. Оцінка відповідності установки газобалонного обладнання міських автобусів нормативним вимогам [Електронний ресурс] / О. З. Горбай, І. С. Керницький // Вісник Національного транспортного університету. - 2016. - № 1. - С. 105-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vntu_2016_1_15
|
14. |
Ковальова Г. В. Геометричне моделювання геодезичних ліній на циклічній гвинтовій поверхні [Електронний ресурс] / Г. В. Ковальова, О. А. Нікітенко, І. С. Керницький // Вісник Херсонського національного технічного університету . - 2018. - № 3(2). - С. 142-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtu_2018_3(2)__25
|
15. |
Васильців Т. Г. Сутнісні характеристики та напрями формування системи економічної безпеки суб’єктів господарювання [Електронний ресурс] / Т. Г. Васильців, С. О. Максимюк, І. С. Керницький // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2017. - № 3(1). - С. 174-178 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2017_3(1)__33
|
16. |
Горбай О. З. Міцність кузова автобуса з газобалонним обладнанням [Електронний ресурс] / О. З. Горбай, І. С. Керницький // Сучасні технології в машинобудуванні та транспорті. - 2016. - № 2. - С. 50-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ctmbt_2016_2_10
|
17. |
Дівеєв Б. М. Оптимізація напівактивної підвіски з ДГК [Електронний ресурс] / Б. М. Дівеєв, І. С. Керницький, І. Р. Дорош, І. В. Вельган, Г. Т. Черчик // Сучасні технології в машинобудуванні та транспорті. - 2018. - № 2. - С. 67-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ctmbt_2018_2_14
|
18. |
Копитко М. І. Аналіз функціонування закладів вищої освіти з позиції впливу на національну безпеку України [Електронний ресурс] / М. І. Копитко, І. С. Керницький, Ю. І. Ільків // Вчені записки університету "КРОК". Серія : Економіка. - 2019. - Вип. 3. - С. 201-209. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vzuk_2019_3_25
|
19. |
Гуменюк Р. В. Дослідження міцності склеєних композитних з’єднань із термонапруженою арматурою [Електронний ресурс] / Р. В. Гуменюк, І. С. Керницький, Я. В. Шолудько, В. В. Буртак, С. А. Березовецький // Вісник Харківського національного автомобільно-дорожнього університету. - 2020. - Вип. 88(1). - С. 143-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vhad_2020_88(1)__25 Приведено огляд способів визначення міцності армованих склеєних і механічних з'єднань. Запропоновано методологію виготовлення склеєних композитних з'єднань арматурних стрижнів - гільз, визначено напруження розриву <$E sigma sup *> та зсуву <$E tau sup *> для них. Шляхом добдобирання з п'яти марок композитних матеріалів встановлено найбільшу міцність композитного шару склеєного з'єднання на основі армування базальтоволокно-епоксидної смоли ЕДП-22 за умови співвідношень 1:10 їх вагових одиниць, у цьому випадку такий композитний шар становить 90 і 71 % міцності термонапруженої арматури зі сталей 35ГС і 25Г2С та перевищує на 24 і 18 % міцність шва їх зварних з'єднань.
|
20. |
Керницький І. Геометричне моделювання в архітектурі та техніці спряжених поверхонь обертання другого порядку [Електронний ресурс] / І. Керницький, О. Нікітенко, І. Стукалець // Вісник Львівського національного аграрного університету. Архітектура і сільськогосподарське будівництво. - 2018. - № 19. - С. 28-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vldau_2018_19_6
|
| |